Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (31)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Дайновський Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Дайновський Ю. А. 
Маркетингові прийоми : Навч. посіб. для студ. екон. спец. / Ю. А. Дайновський. - К. : А.С.К., 1998. - 111 c. - (Економіка. Фінанси. Право). - укp.

Одним із найважливіших завдань економічної освіти є всебічне сприяння підвищенню якості економіко-управлінських, зокрема маркетингових, рішень на різних рівнях керівництва. Поліпшенню логічного обгрунтування маркетингових рішень, швидшому знаходженню їх, відбору найбільш ефективних сприяє використання банку маркетингових прийомів. Під маркетинговим прийомом слід розуміти достатньо конкретно окреслені дії, рекомендації, спрямовані на досягнення певних цілей маркетингу. У книзі викладено зміст 225 можливих дій, спрямованих на підвищення ефективності маркетингової діяльності, зокрема реклами, цінової політики, особистого спілкування під час купівлі-продажу, створення нових товарів, асортиментної політики, використання фірмових та марочних назв.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.32я73 + У010.357я73

Шифр НБУВ: ВА586553 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дайновський Ю. А. 
Теорія і практика формування банку прийомів бізнесу / Ю. А. Дайновський; ред.: М. А. Козоріз. - Л. : Каменяр, 1998. - 208 c. - Бібліогр.: 126 назв. - укp.

Обгрунтована необхідність використання банку прийомів в управлінні бізнесом. На основі аналізу великої кількості ефективних практичних рішень у різних сферах бізнесу розроблено методологію створення банку прийомів. Визначено структурні елементи прийомів, складено перелік основних дій, що застосовуються у прийомах. Сформульовано методичні підходи щодо самостійного розширення банків прийомів користувачами. Охарактеризовано структуру реально створеного банку і основний зміст прийомів. Запропоновано рекомендації щодо пошуку прийомів, які можуть сприяти досягненню цілей бізнесу. Досліджено способи оцінки ефективності застосування прийомів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Павлиш В. А. 
Маркетингові комунікації електронного бізнесу : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. А. Павлиш, Ю. А. Дайновський, Л. К. Гліненко, І. В. Бойчук, Н. С. Ситник. - Л. : ВіРТУ, 2002. - 147 c. - Бібліогр.: 91 назв. - укp.

Висвітлено структуру системи електронних комунікацій суб'єктів українського ринку товарів і послуг. Розглянуто специфіку маркетингових комунікацій на основі Інтернету, стаціонарного та мобільного телефонного та факсового зв'язку, телебачення. Описано можливості й особливості здійснення торговельної діяльності та надання послуг із застосуванням електронних маркетингових комунікацій.

Освещена структура системы электронных коммуникаций субъектов украинского рынка товаров и услуг. Рассмотрена специфика маркетинговых коммуникаций на основе Интернета, стационарной и мобильной телефонной и факсовой связи, телевидения. Описаны возможности и особенности осуществления торговой деятельности и предоставления услуг с применением электронных маркетинговых коммуникаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)38я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА625790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дайновський Ю. А. 
Товарна інноваційна політика : навч. посіб. / Ю. А. Дайновський; Львів. комерц. акад. - Л., 2008. - 312 c. - Бібліогр.: 101 назв. - укp.

Розглянуто питання управління асортиментом товарної політики, планування та організації створення нового товару, системного управління якістю товарів і послуг. Визначено техніко-економічні показники та методи оцінювання якості продуктових інновацій, описано сучасні методи та засоби генерування ідей даних інновацій. Наведено функціонально-вартісне обгрунтування інноваційного продукту. Проаналізовано особливості застосування прийомів товарної політики для пошуку інноваційних рішень.

Рассмотрены вопросы управления ассортиментом товарной политики, планирования и организации создания нового товара, системного управления качеством товаров и услуг. Определены технико-экономические показатели и методы оценки качества продуктовых инноваций, описаны современные методы и средства генерирования идей данных инноваций. Приведено функционально-стоимостное обоснование инновационного продукта. Проанализированы особенности применения приемов товарной политики для поиска инновационных решений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357я7 + У9(4УКР)421.0-361.41я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дайновський Ю. А. 
Стандартизація підходів до створення нових товарів / Ю. А. Дайновський // Регіон. економіка. - 2002. - № 2. - С. 234-237. - укp.

Доведено, що процес створення нових товарів, який здебільшого зводиться до вдосконалення існуючих товарів, може здійснюватися на основі стандартних напрямів, сформульованих за результатами спостереження, узагальнення і групування напрямків удосконалень, які проявляються у процесі розвитку фактичної товарної пропозиції. Наведено перелік основних напрямків удосконалення товарів.


Ключ. слова: специфіка товару, вдосконалення товару
Індекс рубрикатора НБУВ: У010

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дайновський Ю. А. 
Методологічні основи формування управлінських рішень у підприємництві : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02 / Ю. А. Дайновський; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2000. - 31 c. - укp.

Сформульовано принципи стандартизації управлінських рішень. Здійснено класифікацію дій, що є основою рішень, надано оцінку інтенсивності застосування даних дій. Запропоновано методи генерації та модифікації стандартизованих рішень, які сприяють цілеспрямованому пошуку рішень у конкретних проблемних ситуаціях. Розроблено концепцію формування банків рішень, реалізація якої стане гарантом підвищення ефективності й оперативності підприємницької діяльності. Обгрунтовано зміст та структуру фактично створеного банку рішень. Запропоновано методичні підходи до оцінки ефективності застосування різних груп рішень у підприємництві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308519 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гліненко Л. К. 
Розв'язання конфліктних задач бізнесу прийомами "псевдозеленого" маркетингу / Л. К. Гліненко, Ю. А. Дайновський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 223-229. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто сучасні тенденції розвитку екологічного маркетингу та їх вплив на формування спеціальної категорії прийомів маркетингу - прийомів "псевдозеленого" маркетингу. Запропоновано класифікацію цих прийомів і досліджено можливості їх використання як інструментів розв'язання конфліктних задач бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)280-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ілляшенко С. М. 
Інновації і маркетинг - рушійні сили економічного розвитку : монографія / С. М. Ілляшенко, В. В. Божкова, В. Г. Герасимчук, Ю. А. Дайновський, О. Б. Жихор; ред.: С. М. Ілляшенко. - Суми : Папірус, 2012. - 535 c. - укp.

Розроблено методологічні та теоретико-методичні засади ринково-оріентованого управління інноваційним розвитком на державному та регіональному рівнях, а також рівні окремих організацій. Висвітлено роль маркетингу й інновацій як рушійних сил економічного розвитку. Викладено підходи до стратегічного управління розвитком на засадах маркетингу інновацій. Розкрито особливості діагностики, посилення та реалізації потенціалу інноваційного розвитку, специфіку застосування інструментарію маркетингу інновацій та новітніх інструментів і методів маркетингу в управлінні інноваційною діяльністю підприємств. Досліджено окремі проблеми підвищення ефективності реалізації та розвитку потенціалу інноваційного розвитку на регіональному та проектному рівнях, висвітлено особливості використання потенціалу інноваційного розвитку прикордонних територій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.1-55-211.1 + У9(4УКР)301-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769249 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дайновський Ю. А. 
Основи наукових досліджень : навч. посіб. / Ю. А. Дайновський; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. торг.-екон. ун-т. - Львів : Вид-во Львів. торг.-екон. ун-ту, 2017. - 231 c. - Бібліогр.: с. 225-231 - укp.

Охарактеризовано науку як систему уявлень про світ. Висвітлено питання управління наукою та підготовкою наукових кадрів в Україні. Розглянуто основи методології науково-дослідної роботи. Охарактеризовано загальнонаукові й емпіричні методи дослідження. Визначено основні напрями наукових досліджень (НД) в економіці. Наведено характеристику процесу економічного НД. Подано інформацію про методичні підходи у дослідженні економіки. Розкрито специфіку організації науково-дослідної роботи студентів. Наведено класифікацію інформаційного забезпечення НД. Увагу приділено економічній інформації в системі НД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч215 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА821291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Барна М. Ю. 
Маркетинг і комунікації як фактори екологізації туристичного і готельного бізнесу / М. Ю. Барна, Л. К. Гліненко, Ю. А. Дайновський // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2020. - № 6. - С. 118-124. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Наголошено, що маркетингова і комунікаційна діяльність має доносити до споживачів інформацію про екологічні характеристики окремих пропозицій туристичних і готельних підприємств. Проаналізовано види екологічного туризму, його основні особливості і відмінність від звичайного туризму. Підкреслено, що не всі особливості екотуризму є обов'язковими для кожного конкретного туру, тому їх варто тлумачити саме як особливості або компоненти, але не як принципи чи завдання екотуризму. Охарактеризовано рівень розвитку екологічного туризму. Наведено пріоритетні засоби маркетингових комунікацій, які доцільно застосовувати для пропагування екотуристичних маршрутів і екологічних готелів. Показано роль маркетингових досліджень потенційних і реальних туристів у забезпеченні ефективної діяльності у сфері туризму і гостинності. Охарактеризовано найважливіші чинники, які визначають вибір екотурів клієнтами. Показано, що більшість туристів враховують екологічну політику готелів під час вирішення питання про місце власного мешкання під час туристичної подорожі. Проаналізовано вимоги екологічної сертифікації готелів і маркетингову роль екомаркування. Подано пропозиції, врахування яких надасть змогу підвищити ефективність діяльності екологічно орієнтованого туристичного і готельного бізнесу та окреслено шляхи їх впровадження.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424-211.1 + У9(4УКР)424.353.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Соціально-трудові відносини: проблеми науки та практики = Development of social and labor relations: problems of science and practice : монографія / С. І. Бандур, Т. А. Костишина, О. О. Нестуля, А. М. Колот, О. О. Герасименко, І. А. Брижань, Ю. М. Маршавін, О. В. Шевчук, С. В. Тютюнникова, В. В. Броницька, Г. В. Назарова, С. Ю. Гончарова, О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева, С. О. Цимбалюк, Т. І. Лепейко, Г. С. Черноіванова, О. В. Бервено, А. О. Москвіна, В. В. Близнюк, Д. Г. Шушпанов, В. М. Островерхов, O. V. Cherniavska, О. В. Боровиков, О. Атаманюк, Г. Лопушняк, Г. Кузьменко, С. Н. Лебедева, А. З. Коробкин, Н. А. Сныткова, М. В. Тимошенко, Т. В. Гасанова, Л. В. Мисникова, L. Lamara Qogiauri, Gechbaia, Badri, Nino Qogiauri, N. Tsiklashvili, T. Turmanidze, T. Beridze, Т. Колесникова, С. О. Абдуллаєв, J. Dehtjare, V. Riashchenko, A. Djakona, V. Djakona, В. Андрашене, С. І. Нестуля, Н. В. Кононец, Л. В. Степанова, О. В. Тужилкіна, О. А. Гарват, І. М. Кравець, Л. В. Рудич, В. О. Шаповалов, О. А. Канова, М. Ю. Барна, Ю. А. Дайновський, Н. І. Кирніс, Л. В. Дробиш, Ю. В. Карпенко, І. Р. Прокопенко, N. V. Rogova, O. V. Volod’ko, В. В. Стеценко, О. М. Зотова, Ю. В. Перегуда, А. І. Костишина, В. О. Вітюнін, В. О. Студенець; ред.: Т. А. Костишина; Вищий навчальний заклад Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі". - Полтава : ПУЕТ, 2020. - 694, [1] c. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти соціально-трудових відносин у сучасних умовах. Розроблено концептуальні основи активної зайнятості, сформовано соціально-трудові імперативи економічного розвитку, запропоновано методичні рекомендації щодо забезпечення гідної оплати праці. Представлено зарубіжний досвід і запропоновано напрями впровадження корпоративної культури, нових технологій навчання та активної кадрової політики з метою вдосконалення соціально-трудових відносин на сучасних підприємствах. Зазначено, що трансформаційні процеси, що відбуваються в епоху глобалізації та євроінтеграції, висувають нові вимоги до формування та розвитку соціально-трудових відносин. Розглянуто становлення державності, демократизацію суспільного життя, створення нового правового та мотиваційного поля, формування політики та стратегії забезпечення продуктивної зайнятості населення, гідної оплати праці, усі соціально-політичні й економічні явища, що впливають на стан соціально-трудових відносин в Україні. Досліджено забезпечення конкурентоспроможності національної економіки в контексті конкурентоспроможності підприємств на ринку товарів і послуг, підвищення ефективності їх діяльності, формування ефективних соціально-трудових відносин, застосування традиційних і прогресивних методів та інструментів навчання, розвитку й управління персоналом. Зазначено, що проведене дослідження ґрунтувалося на наукових працях класиків економічного напряму, вітчизняних і зарубіжних учених (Республіки Білорусь, Молдови, Грузії, Азербайджану, Литви, Латвії), спілкуванні з учасниками міжнародних науково-практичних конференцій, інформаційних матеріалах мережі Інтернет.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.14 + У524.0-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС70087 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дайновський Ю. А. 
Маркетингова товарна політика : навч. посіб. / Ю. А. Дайновський; Центральна спілка споживчих товариств України, Львівський торговельно-економічний університет. - Львів : Вид-во ЛТЕУ, 2022. - 283 c. - Бібліогр.: с. 279-282 - укp.

У посібнику вміщено навчальний матеріал для вивчення дисципліни у формі опорного конспекту лекцій і тестів для перевірки засвоєння матеріалу до кожної з тем курсу. Наведено прийоми маркетингової товарної політики, комплекс навчальних завдань і питань для обговорення, які можуть бути використані як під час проведення семінарських занять, так і у процесі формування індивідуальних завдань для самостійної роботи студентів. Матеріал курсу охоплює питання сутності і завдань товарної політики підприємства, класифікації товарів і послуг, ціни, якості, конкурентоспроможності, упакування товарів, ідентифікування продукції, формування попиту на товарному ринку і вибору цільового ринку, організації управління продуктом, життєвого циклу товару, розроблення нових продуктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Менеджмент, маркетинг і підприємництво : навч. посіб. / уклад.: О. О. Трут, І. І. Свидрук, Н. І. Фединець, Ю. А. Дайновський, Б. Б. Семак, Н. Р. Балук, Н. Ф. Басій, І. В. Бойчук, О. М. Вовчанська, І. М. Шиндировський, І. І. Олексин, О. І. Шалева; Центральна спілка споживчих товариств України, Львівський торговельно-економічний університет. - Львів : Вид-во ЛТЕУ, 2023. - 351 c. - Бібліогр.: с. 347-350 - укp.

Висвітлено сутність та функціональні сфери менеджменту. Охарактеризовано систему планів організації, етапи процесу планування за Р. Акоффом. Проаналізовано процес делегування повноважень у менеджменті (поняття, елементи процесу делегування, типи повноважень - лінійні, штабні, функціональні). Досліджено мотивування як процес спонукання себе й інших до діяльності шляхом використання мотивів людини для досягнення особистих цілей або цілей організації. Розглянуто перелік вимог до управлінської інформації. Проаналізовано вплив як будь-яку поведінку однієї людини, яка змінює поведінку, відносини або відчуття іншої людини. Наведено класифікацію стилів керівництва (за К. Левіним). Розглянуто підходи комерційних організацій до управління маркетингом. Досліджено характеристику моделі AIDA (модель ефективного звернення до цільової аудиторії). Увагу приділено основним принципам та функціям підприємницької діяльності. Проаналізовано обгрунтування і вибір ідеї підприємницької діяльності. Наведено показники ефективності використання основних засобів трудових ресурсів. Увагу приділено діловій етиці підприємця.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА867355 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського